Главная » Файлы |
Всего материалов в каталоге: 35 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 4 » |
Жерліцин Д.М., Кравченко В.М., Мандра В.В. (2017). Методологічні засади вертикальної інтеграції морських портів у ланцюги постачань // Актуальні проблеми економіки. – № 6 (192). – С. 72-82. |
Кравченко В.М., Шурма Р.І. Задачі управління ресурсними потоками на підприємстві // Бізнес Інформ. – 2013. – №6. – C. 302–307.
|
Жерліцин Д.М., Кравченко В.М. Особливості реалізації інструментів бюджетування фінансової системи підприємства // Вісник Одеського національного університету: серія «Економіка». – 2015. – Т. 20. Вип. 3. – С. 83-87. |
Кравченко В., Теленкова Д. (2016). Механизм многокритериальной оценки и выбора поставщиков и оптимизации закупок продукции. Economic and Law Paradigm of Modern Society, No. 2. pp. 63-68. |
Zherlitsyn Dmytro, Kravchenko Volodymyr (2016) Supply Chain Resilience Through Operations and Finance Management // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, Vol. 4, No 1, pp. 193-197.Currently volatility is inherent a supply chain. A business entity within the supply chain faces with demand fluctuations and many other problem situations that cause disruptions. Despite this supply chain should deliver goods or services at acceptable predefined levels of customer value, not decreasing the value of organization. It concerns issues of operating system's scalability. Operating systems are the main components of supply chain structure. Managers have to define and align business processes through the adjusting these systems in accordance with changes inside and outside the supply chain...
|
Кравченко В.Н., Кузнецов В.С. Концепция моделирования маркетингово-ориентированного управления предприятием в сфере информационного бизнес // Міжнародний науковий журнал "Економічна кібернетика". - 2012. - №4-6 (76-78). - С. 56-61На современном этапе развития украинского рынка информационных продуктов, проблемы управления маркетинговой деятельностью предприятий приобретают особую важность с точки зрения своевременной подготовки научно-обоснованных стратегических и тактических решений, связанных с исследованием рынка, планированием маркетинговых мероприятий, формированием уровня цены на информационный продукт, оценкой эффективности внедрения маркетинговых мероприятий Ключевые слова: УПРАВЛЕНИЕ, МАРКЕТИНГ, ИНФОРМАЦИОННЫЙ ПРОДУКТ, КОНЦЕПЦИЯ МОДЕЛИРОВАНИЯ
|
Кравченко В.Н., Лысенко А.Ю. Имитационное моделирование потоковых процессов в системах производства и сбыта металлоизделий // Міжнародний науковий журнал "Економічна кібернетика". - 2012. - №1-3 (73-75). - С. 20-33 Для обоснования параметров управления потоковыми процессами в системах производства и сбыта металлоизделий с целью повышения их эффективности применяются имитационные модели на основе методов автоматного, дискретно-событийного и системно-динамического моделирования, а также подходов к их комбинированию и комплексному применению на практике Ключевые слова: ПРОИЗВОДСТВО, СБЫТ, ИМИТАЦИОННОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ, СИСТЕМНО-ДИНАМИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ, ДИСКРЕТНО-СОБЫТИЙНАЯ МОДЕЛЬ, АВТОМАТНАЯ МОДЕЛЬ, ПОТОК, ПРОЦЕСС, УПРАВЛЕНИЕ
|
Кравченко В.М. Гібридний метод підтримки та прийняття управлінських рішень на основі обробки експертних суджень і нечіткої логіки // Формування ринкової економіки в Україні. – Львів, 2012. – Вип. 27. – С. 165-168. Процес підтримки та прийняття управлінських рішень, спрямований на подолання проблемних ситуацій в економічній системі, які характеризуються високим рівнем невизначеності, неоднозначною інтерпретацією і різноманітністю відгуків системи, ґрунтується на комбінованому застосуванні методів обробки експертних суджень, нечітких множин і нечіткої логіки Ключові слова: УПРАВЛІННЯ, ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ, ЕКСПЕРТНІ СУДЖЕННЯ, МЕТОДИ, НЕЧІТКІ МНОЖИНИ, НЕЧІТКА ЛОГІКА. |
Kravchenko,
Volodymyr (2013). Discrete-Event Simulation of Production and Sales
Processes in a Company. International Journal of Economics, Commerce and
Management. – Vol. 1, Is.2. A
company, facing growing backorders, repeated failures, complaints and
other problems in performance, losses profits and time. Therefore,
mangers need to put and solve complex strategic alignment issues
concerning how business processes can be improved as well as what
results would be achieved by such strategies. Present paper uses
customer order decoupling point and inventory control policy as primary
managerial tasks for the alignment of production and sales processes.
The solution of these tasks ensures production line balance, supports
reliable and efficient customer relationships, and, in particular,
orders fulfilment. To verify the solutions’ ability to shorten costs and
sales loss, computer-aided discrete-event simulation is chosen as
scenario analysis tool. In the paper, Arena simulation models represent
manufacturing system in make-to-stock manner according to customer order
decoupling point and implement periodic inventory management policies
with backordering and loss of sales, such as line balancing and basic
stock, checking threshold, and combination thereof. The models are
managerial tool for decision-making, providing verification of business
strategies by parametrical study of non-stationary customer demand. Keywords: DISCRETE-EVENT SIMULATION, PRODUCTION, SALES, INVENTORY MANAGEMENT, PROBLEM SOLVING. |
Кравченко В.М. Структурна модель механізму ієрархічного планування діяльності організації // Вісник Тернопільського національного економічного університету: наук. ж-л. – 2012. – Вип. 3. – С. 110-117.
Структурна модель механізму ієрархічного планування діяльності
організації розроблена в нотації BPMN. У цій моделі виділено рівні
агрегованого планування бізнес-процесів з включенням проектної форми
обслуговування великих партій заявок, рішення якого аналізуються в
системно-динамічних моделях, і оперативно-календарного планування, що
використовує методи теорії розкладів і дискретно-подійні моделі Ключевые слова: ОРГАНІЗАЦІЯ, ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРОЦЕС, ПЛАНУВАННЯ, СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ, ПРОЕКТНЕ УПРАВЛІННЯ, ТЕОРІЯ РОЗКЛАДІВ. |